madelue

Varning! Mycket information!

Livet på en pinne Permalink0
Har haft en helt underbar helg än så länge.. Händelserik, som jag gillar det! 
Fredagen bjöd på massor med mys, först ett besök hos Emils föräldrar som alltid är lika trevligt och fullt med skratt, sen raka vägen hem för fredagsmys i soffan framför "Shrek - nu och föralltid". Haha, jag älskar animerade filmer :-D


Lördagar är våra "sova-hur-länge-vi-vill-dagar" och sov gjorde vi! Sen tog vi en sväng till mitt nya jobb - Statoil och tvättade bilen, så nu glänser den riktigt fint! Lördagkvällen avslutades med bowling med, Baby, Sandra, Tony, Alex och Martina. Tyvärr tror jag att jag förlorade, men det var ingen ovanligt när det kommer till bowling...! Men det är sjukt roligt ändå, tur att man inte är någon dålig förlorare då! 


Nu ska jag gå ut och röra på mig, powerwalk eller jogga? - Det är frågan!
Till top