madelue

Svar på kommentar

Träning Permalink0
Elin om Jag gör skillnad...:
hejsan, eftersom att du verkar vara träningskunnig så undrar jag hur man ska träna för att få smalare ben? funkar det att bara springa och köra crosstrainer? för det är det jag gör.
Kram
Elin om "Jag gör skillnad...:"
hejsan, eftersom att du verkar vara träningskunnig så undrar jag hur man ska träna för att få smalare ben? funkar det att bara springa och köra crosstrainer? för det är det jag gör.
Kram


Hej Elin! Kul att du ställer frågor :-)
För att få "smalare" ben ska man träna lågintensiv träning, som t.ex. konditionsträning, löpning - långa pass med låg hastighet. Vill du ändå styrketräna så gör det med låga vikter och många repetioner.. Skulle rekommendera att jogga eller gå långa promenader!
Lycka till!
Till top