madelue

Bad news and good news

Livet på en pinne Permalink0
Börjar med den dåliga nyheten... min skärm på datorn slockande igår, kan inte få den att fungera och ni anar inte hur ledsen jag blev/är. Låg till och med och grät, PÅ RIKTIGT! Förstår ni, jag gråter över en liten dator? Men det är så här va, att ALLT finns på den där datorn. Hela mitt liv är på den datorn. Förlorar jag alla bilder, så vet jag faktiskt inte vad jag gör!!! Hoppas på att hårddisken går att rädda... ALLA håller tummarna!

Dom bra nyheterna är att jag gjorde ett psykologiprov idag och det gick förhoppningsvis super bra... helt oförberett, eller aa jag visste att vi skulle ha det idag, men jag gick och la mig direkt när datorn pajade så hann inte plugga så värst mycket. Får helt enkelt se när jag får tillbaka det.

Den andra bra nyheten är att jag var inne i stan och shoppade loss hos syrran idag.. Hennes butik har varit stängd för renovering och öppnade idag med massor av bra erbjudanden. Min shoppingpåse var proppfull!! Dessutom hade jag presentkort på the Body shop så jag passade på att köpa en ny foundation och massor med annat "bra-att-ha"-prylar :-D

Anledningen till att det här inlägget blev så långt är väl för att jag inte vet när jag får chansen att blogga igen...
RIP min älskade dator <3<3<3<3 haha
Till top