madelue

Detox - dag 13

Detox Permalink1
Då var näst sista dagen över.. Och vet ni vad jag längtar mest efter just nu? - Jo, frukosten.. Äggröran! Det kommer bli det allra första jag äter igen, måste nästan vara den bästa frukosten som finns. Iallafall om jag skulle få bestämma. Men, tillbaka till detoxen. Jag mår toppen, känner verkligen en enorm harmoni och ett väldans lugn i kroppen. Det är en underbar känsla som knappast går att beskriva, utan det är sant som det är sagt, man måste uppleva den själv för att förstå!

Frukost:
Stort glas citronvatten och bärsmoothie
Mellanmål: Hongunsmelon
Lunch: Ingefäramarinerade grönsaker med risnudlar (gårdagens middag)
Mellanmål: En kopp té, naturella cashewnötter och en banan
Middag: Två bananer
Kvällsmål: Varma hallon och blåbär med kokos (MUMS!)
#1 - - Anonym:

jag hade med en detox kur för mig, shiet så dåligt jag mådde 4e dagen ...

Till top