madelue

Min dag har börjat underbart

Permalink2

Det var inte lika kallt ute som det var igår. Kan iförsig bero på att jag var ute en timme tidigare igår och hade mer kläder på mig idag. Rätt så logiskt, haha!

Jag har i alla fall varit ute på stavgångs-powerwalk i hela 50 minuter. Hur skönt och underbart som helst. Älskar alla dessa höstfärger, speciellt när solen lyser och himmelen är blå. Nu längtar jag bara tills snön kommer. Tänk er en klarblå himmel med solen som lyser upp snön och det är sådär härligt friskt i luften. Gud så underbart!



Klockan har precis slagit 9, så jag tänkte gå och göra mig någon god frukost med en kopp té, plocka ihop i mitt rum och sen duscha. Resten av dagen består utav massvis med läxor och plugg.

Ha en underbar dag!
Puss 

#1 - - Nicole:

Vilken härlig bild!! har du tagit den själv??

#2 - - Elin:

Åh, vilket fin bild! Hösten är underbar :)

Till top