madelue

Ledig imorgon... Igen!

Permalink0
Är ledig imorgon igen.. Inte bra. Vi kommer att få ett riktigt helvete nästa termin och inte vara ledig en endaste onsdag. Men min ledighet imorgon ska firas med en extra lång stavpromenad i morgonbitti. Kan ju också ta en timmes sovmorgon, alltså gå upp åtta istället för sju. Skönt skönt. Sen ska hela dagen bestå utav massvis med plugg och avslutas med jobb. Inte lika roligt kanske, men pengar är pengar.

Det var någon som kommenterade ett inlägg om att jag skulle skriva mer om detox och jag tänkte ta upp det lite kortfattat imorgon om jag har tid. Så idag blir det inget detox-snack. Men är du väldigt nyfiken kan du besöka min systers blogg och gå in på kategorin "detox" och lära dig en hel del minsann.

Nu måste jag borsta tänderna och viceversa. Ska ligga i sängen innan elva. Somnade tidigt igår så varför inte göra det idag också. Super härligt att sova ju ;-)
Till top