madelue

Hjääälp mig!

Permalink12
Jag har beslutsångeeeest... Som vanligt! Jag är på jakt efter en ny/till vinterjacka. Men vet inte vilken, här har jag nu hittat ett par godingar som ni ska få hjälpa mig att tala om vilken ni tycker är snyggast. Jag tycker själv att 1,2 & 4 ligger på topplistan.

#1 - - Daniella:

4 - shit va snygg ;)

#2 - - Jerry:

4an! så ser vi ut som ett sånt där gammalt par på 70 bast med samma joggingoveraller osv ;d

#3 - - Faster R:

1 eller 4 tycker jag Kram

#4 - - Daniella:

Ser ut som de :)

#5 - - liz:

jag tycker

1/2/3 :)

#6 - - Felicia:

1 eller 4!



1 är fler som har(vad jag har sett iaf) så 4an kanske är roligare ;)

#7 - - Nicole:

1 helt klart för den har jag och den är PRISVÄRD helt klart! I LOVE!!!! Din syster har talat = så blir det... inte sant jerry ;-)

#8 - - Nicole:

1 helt klart för den har jag och den är PRISVÄRD helt klart! I LOVE!!!! Din syster har talat = så blir det... inte sant jerry ;-)

#9 - - Hanna:

1

#10 - - Jerry:

Japp precis nicole. Nu vet jag vilken jacka jag måste köpa hejaheja :d

#11 - - Nicole:

hahaha :-) GO JERRY!!

#12 - - ronja:

vilket märke är ettan? :)

Till top