madelue

Nu känns det att sommaren är här (på riktigt)

Permalink1
Här sitter man igen då. Täntke börja med att berätta att gårdagen var väldigt trevlig, först mötte jag upp Sophie, Denise och Caroline och gick till Barrtorpsbryggan och sola och badade. Jag tog faktiskt mitt första dopp iår, det ni! Lite senare mot dagen kom Jerry och grabbarna ner och höll mig sällskap när tjejerna gick. Jag brände mig för första gången i Sverige solen igår också, inte bra inte. Men sen avslutade jag, Jerry, Erik, Simon och Fredde kvällen med grillning och monopol.


Idag ska jag och Jerry hem till Jonas på 20-årskalas. Vi får se om vi sover kvar där, eller om vi ska göra sällskap med min farmor hem. Förresten så ska jag lägga upp lite bilder på lite kläder jag köpt (även om det var det sista jag skulle köpa den här månaden). Idag blir det även en paus från solen, känner verkligen att det behövs.

Ha en bra dag!
#1 - - denise:

första doppet, bra jobbat (Y) :D

Till top