madelue

Through the left and to the right, everybody hit the rhythm.

Permalink0

Nu har jag nästan gjort allt jag ska, jag har duschat, fönat håret och fixat paljetter. Nu återstår det bara att packa en liten väska med nödvändiga saker. Jag ska locka mitt hår med trippeltången idag och så ska jag försöka få någon att ta en bild på min outfit. Sen får ni se hur håret blev med trippeltången också. Om cirka 30 minter ska jag gå ner till konsum, möta My och handla det jag behöver. (Tittade mig nyss i spegeln och såg hur lång min lugg har blivit, måste nog klippa den snart, ändå var det bara en vecka sedan jag klippte mig..)

Jag ska se till att massa foton tas, så att jag kan lägga upp några här. Det blir tacos till middag och dans till efterrätt! Nej nu är det dags att packa ihop mina saker och tänka på att gå snart. Jag skriver antaglien imorgon igen. Ha en bra lördagskväll allihopa, för det kommer jag att ha!

Puss
Madeleine
Till top