madelue

Det börjar närma sig...

Permalink0
Jag är glad idag. Jag känner att jag har vaknat på helt rätt sida, nu lyssnar jag på musik, städar och till sist men inte minst så sjunger jag med i låtarna. Kan det bli bättre? Ja, det är klart det kan. För ikväll kommer det bli så satans roligt. Jag ska snart hoppa in i duschen, föna håret, packa ihop de kläderna jag ska ha på mig, smink, locktång och så vidare... Sen ska jag bege mig till konsum och köpa avokado, creme fraiche, citron och vitlök, för att jag står ju för guacamolen ikväll. Måste se om jag hittar lite paljetter också. Herregud, vad jag längtar. Det känns att jag inte har träffat alla på länge, och då menar jag lääääänge. Fast får bli lite ändring på det nu. Nu ska jag fortsätta städa så att tiden går fortare. Skriver sen.


Puss
Madeleine
Till top