madelue

Tiden går alldeles för fort

Permalink1
Julhelgen är över.. Det är läskigt hur fort tiden går! Om 3 dagar så är det ett nytt år. Vilket även innebär nya tag och många nya nyårslöften som man återigen försöker lyckas med, men bryter om och om igen. Kan tänka mig att det är så för många andra. Men nu jäklar är jag taggad och mitt enda och det största mål jag har, ska jag lyckas med.

Jag har fyndat en hel del under mellandagsrean, men även lämnat tillbaka grejer som det varit fel på, jätte trist! Ska försöka att lägga upp lite bilder så småningom, kanske imorgon. Kan dock inte lova det, men jag ska göra allt för att försöka ta mig tiden att lägga upp bilder på lite julklappar och nya inköp. Börjar bli en trist och grå blogg nu utan bilder... Men tro mig, jag har många bak i släpet!
#1 - - Nicole:

I love you!! Vi är bäst som kommit så långt i livet. DU är så självständig och fin... Vi ska vara stolta över att vi är som vi är och klarar oss på det sätt vi gör! Vi är alltid positiva mot andra och mot varandra och det ska vi fortsätta med... DU är min livsglädje. Är så glad över att vi har så bra relation!!!

Till top