madelue

God jul

Permalink1
Jag är som ett litet barn igen.. Det blir jag alltid på julafton. Det pirrar i hela magen och jag älskar att hela släkten samlas hos farmor på julaftons morgon. Vi äter julfrukost och letar hej-vilt efter mandeln. Sen firas det hemma hos några nära och kära, i det här fallet ska jag vara hos Jerry :-) längtar att få öppna alla paket jag har sett! Men det bästa jag vet är när folk öppnar min paket, ÄLSKAR att se hur glada de blir.

Imorgon ska det firas jul hemma hos mormor, med mamma och famlijen. På annandag ska det firas med pappsen och familjen. Full rulle, det gillar vi!

God Jul på er alla där ute.
Lägger en extra stor tanke på dessa personer som inte kan fira jul eller som sitter hemma helt ensam, utan famlij eller vänner.
#1 - - Faster Reneé:

Du en genuint fin människa Madde inget konstgjort det gillar vi Kramar till dig DU är bäst

Till top