madelue

Alla tittar på Design: Simon & Tomas ikväll!

Permalink3
Jo det är så här va, världens bästa pappa är förmodligen med på tvn ikväll. Han jobbar ju med dom.. Så missa bannemig inte att titta ikväll! Tv3 klockan 20.00

Jag vaknade för nästan en timme sedan, och älskling ligger fortfarande och sover. Så jag ska lägga mig och titta på en film och vänta på att han ska vakna. Jag funderar på att träna ikväll, men jag vet faktist inte om jag orkar. Men om jag inte gör det ska jag se till att plugga lite matematik. Idag vet jag inte vad som händer, får helt enkelt se vart dagen tar mig. Men det är spikat  jag sitter bänkad framför tvn klockan åtta och det hoppas jag att ni också gör!
Puss
#1 - - Felicia:

självklart :D

Vad gör han(el,bygg,färg..?) och vad heter han?

Så jag vet vem som är han liksom :p

#2 - - Madeleine:

Han är plattsättare, :) och han heter Reidar.

#3 - - Felicia:

Okej,Då ska jag kolla efter Reidar :D

Till top