madelue

BARCELONA!

Permalink1

Klockan fyra inatt drar vi hemifrån och åker mot skavsta flygplats, planet lyfter halv åtta och då är vi äntligen på väg. Men jag är inte så speciellt taggad på att gå runt och visa mig i bikini, tyvärr. Min kroppsnoja är inte över och hur mycket jag än tränar så känns det som att inga resultat visas. Nåja ska i alla fall iväg och träna om ett litet tag och eftersom att det är sista träningen ska jag verkligen träna stenhårt. Fast jag ska försöka att träna i Barcelona också, ut och ta en spring unda på morgonen varje dag. Egentligen så tror jag att jag borde tänka mer på vad jag äter, som jag alltid säger. Men nu är det nog verkligen skärpning, annars kommer jag aldrig bli nöjd... Nej du det var inte meningen att inlägget skulle bli såhär utan självklart är jag super glad över att vi ska åka iväg, äntligen!

Nu måste jag packa, har inte börjat än. Vilket är mycket olikt mig..

#1 - - josefin e:

saknar dig gumman<3

Till top