madelue

Torsdag

Permalink2
Mars är en månad då verkligen dom allra flesta fyller år. Jag hoppas att alla mars barn har haft bra födelsedagar och förlåt om jag inte sagt grattis till alla!

Förlåt, jag har varit dålig på att uppdatera men jag ska försöka bli lite bättre. Promise...

Inatt sov jag hos söta Josefin och vi skulle plugga. Vilket vi gjorde denna gång också, super duktiga var vi! Vi var inte direkt lika duktiga på att plugga i sälen, haha! Och jag saknar sälen.. Tittade på alla bilder för hundrasjätteelfte gången, shit vad jag saknar alla goa skåningar. Några av dom skulle ha kommit upp i helgen, men det blev dessvärre ändrade planer. Så någon gång snart åker vi nog ner och hälsar på dom. Nu har jag inte mycket att göra så hänger nog framför burken ett tag, tills jag ikväll ska ut och träffa Ems.

Imorgon blir det gymmet!
#1 - - maria:

tack så mycket! :)

#2 - - Amanda:

Fett skönt att gymma =)

Till top