madelue

Tillbaka till verkligheten

Permalink4
Oj oj oj.. Jag har mycket att ta igen. Jag längtar verkligen inte tills på måndag. Helvetet drar igång, och jag har sjuttielva tusen saker jag måste göra. Proven drar igång redan då, först matte prov sedan direkt över till ett genetik prov. Senare samma vecka kommer jag förmodligen att ha muntliga nationella prov i svenska och engelska, och så har vi engelska prov och jag får självklart inte glömma provmatlagningen och bostadsarbetet.. Men vafan, nu ska jag lämna dom tankarna för ett tag.. Det är ju trotts allt ett underbart lov!

Jag vill tillbaka till sälen nu....
#1 - - LISA:

Kika gärna in på min blogg! :)

#2 - - klara:

ha en bra dag :)

svara på frågan på min blogg så är du gullig !

#3 - - emma:

åååh, baby, längtar till ikväll när vi ser skräckis. Då du kan hålla om mig när jag är rädd, och jag kan krypa ner på dig när jag hellre tittar på dig.

#4 - - Klara:

svar: hahaha, jaa jag håller med dig (:

Till top