madelue

Ingen rubrik för den delen

Permalink0

Jag var för trött, somnade i Emmas soffa så jag åkte hem efter bara en timme. Men (ursäkta språket nu) bussfittkukjävlen körde för fasiken bara förbi mig. Jag blev jätte arg och insåg att nästa buss inte går förens om 20 minuter så jag börjar gå. Men som sagt, jag var trött och orkade inte längre än till Tuvvägen och satte mig ner vid busshållsplatsen och väntade. Sen när jag kom fram till Handens sjukhus för att byta buss visar det sig att bussen som tar mig hem inte heller går förens om 20 minuter så jag börjar traska hem. Så det var dagens motion. Tröttare blev jag och sova ska jag... snart.. tror jag.

Dessutom upptäckte jag med min stora förvåning att jag hade glömt det viktigaste hemma hos pappa, passet såklart! Jag tänkte på allt förutom passet. Så måste åka in till stan imorgon och möta honom och hämta passet. Man kommer som sagt ingen vart utan det, så måste är ett måste. Nu ska jag gå och tröstäta en glass. Jag kände på mig att detta skulle vara min "så kallade" otursdag. Trött och klumpig... mjoo

Till top