madelue

rajtantajtan

Permalink0
Har precis kommit hem från gymmet, vilket gick sådär pga att jag är förkyld och har ont i halsen. Men nu sitter jag och knarkar halstabletter för imorgon ska vi till gymmet med skolan på all-aktivitets-dag. Jag hatar att vara sjuk, speciellt nu. Det här är inget bra tillfälle att vara sjuk. Jag behöver verkligen träna, träna, träna för att det är inte långt kvar tills vi åker till Barcelona och det är inte långt kvar till sommaren och ska jag våga visa mig i bikini så ska det tränas mycket mycket mer. Jag tror att det är ca 4 veckor kvar tills vi åker, och 4 veckor är ingenting så det blir stenhårt nu och så måste jag tänka på vad jag stoppar i mig. Det är den största fällan...

Förresten så var jag och tog en spruta idag, och för att vara jag gick det super bra. Vi gick bara in där (pappa och jag) och betalade, fick vänta i väntrummet max 1 minut sedan gick jag in och tog sprutan och bara det tog också max 1 minut. Så vips så har jag tagit den andra sprutan för twinrix, nästa och sista sprutan tas igen om ett halvår. Men det klarar jag nog. Nu ska jag hoppa in i en lång och härlig dusch.
Till top