madelue

Det är vad jag är.

Permalink4

Ful, fet och äcklig och säg inte emot.

#1 - - Rebecka:

Förstår känslan, EXAKT! Men TRO MIG, man mår inte bättre av att hela tiden tänka så.. vi är inte bästa vänner eller så men jag vill endå inte se dig åka ner i ett jävla träsk fullt av hat. Madelueish, träna, träna och träna och du kommer dit ;)

#2 - - Anonym:

Håller inte med ovanstående... man kan träna hur mycket som helst men man blir inte nöjd... handlar om din egen inställning till dig själv... jobba på din självkänsla samtidigt som du tränar mot ditt mål så ska du nog se att allt blir bättre. Det finns inget värre än att tycka hemska saker om sig själv eller sitt utseende men det går att jobba på det och då mår man så himla mycket bättre. Fastna inte i det där mönstret och sluta tänk så mycket... hjärnspöken helt enkelt. Låt inte heller det gå för långt för det är jävligt vanligt att man dras ner i skiten, ätstörningar osv... Så ta det lugnt och ha det i bakhuvudet.

#3 - - alexandra:

jag säger emot madde, vad du än säger!

#4 - - Anonym:

Jag kan oxå känna så ! men man ska inte det :)

Till top