madelue

födelsedagen

Permalink1
jag har haft en jätte bra dag.. eller jo bortsett från huvudvärken jag vaknade upp med klockan tio som inte ville gå bort, den sitter tyvärr fortfarande kvar och trycker på.. bajs huvud! men ikkepikkepö hindrar det mig från att fira..
släkten kom först runt fyra tiden, och vi åt en jäääätte god smörgåstårta som min mamma gjort till mig (snäll ju) haha.. sen åt vi daimtårta, som jag hade gjort.. jo men tjena.. den köpte vi hihi!
jag fick yttligare 1000kr av släkten och en plattång av mamma som vi ska byta för det var ingen sådan jag ville ha.. attsingen! men de ska vi fixa må ni tro.

senare på kvällen, firade jag lugnt och stilla med vännerna.. jag måste bara säga tack till alla underbara vänner som har grattat mig idag, och resten utav er alla där ute i världen :) tack!

imorgon eller snarare idag ska jag fira med rönningebrudarna och så lilla emma såklart (tack för presenten´älskling) vi ska bannemig åka in till stan och sätta oss i någon mysig park och ¨åta kakor och bullar i stora lass.. kan hända att jag köper med en god tårta också, lets see then.. huhu. nu måste jag försöka sova, eller nejdu en sak till på kvällen har jojjo och jag kanske hyrt en liten lokal som vi ska fira oss i, hipp hipp hurra ha en bra dag
#1 - - Maria:

Grattis i efterskott :)

Till top