madelue

ett underbart humör

Permalink2

tjenmors, idag fyller jag år. 15 hela år.. haha respekt till mig? skriver lite senare(eller ska man säga tidigare) på dagen..
humhum i humlegården det har varit midsommarafton och jag var med min kära pappa, hos några nära vänner till the family. micke och laila (vänner det med) kom ut och firade med oss den afton. och vi räknade ut senast vi sågs och det var i augusti förra året, tjajsääs. man skulle nästan vilja ha m och l som föräldrar för bättre än dom kan man nog inte bli, (fast det är ju inge fel på min mamma och pappa såklart) och deras barn.. ajajaj hur bortskämda kan man bli? dom är bara för underdunerbara. under sommaren blir det en tur ut till vaxholm och hälsa på och åka båt med dessa människor, det ser jag fram emot! :)
dessvärre slutade midsommarafton inge bra.. (jag gillar inte/hatar henne)

nu ska födelsedagen firas i haninge med lilla släkten från min mutters sida, och på torsdag med stora släkten från farsanbaloos sida.. ser fram emot. kan ju skriva ner vilka fina presenter jag fått sedan. hittills har jag fått 1000kr och så kan man säga att jag fick bulgarien resan också. som jag inte har nämt, ajsingbajsin på mig.. men den 17 juli åker vi från Sweden, det ska bli myspys. åker med syster (nicnor.blogg.se) mamma och så mormor. samma hotell och samma place som för två år sedan. seeeeeeeer fram emot! men ikke långt kvar.
ha en bra dag. / M

#1 - - jenna:

Grattis :D

#2 - - Nicole:

Grattis sötis! :)

Till top