madelue

Just my luck

Permalink1
Jag är otrolig. Jag lägger ner allt nu. Funderar på att antingen ta bort bloggen, eller låta den vara, fast med lösenordsskydd. Får se hur det blir med det. Men det här blir förmodligen mitt sista öppna inlägg isåfall.. I alla fall för ett tag. Vet som sagt inte mycket längre. Det får bli som det blir. Det blir bara en massa missförstånd. Jag vet inte, vet ingenting. Nåja. Hej då för mig så länge, eller hej då och aldrig hej.
#1 - - E:

nej madde! ta inte bort din blogg! jag har blivit beroende av den. asså du är verkligen inte ensam med att känna som du gör. jag känner precis likadant. jag vill ha en kille sooooooooooo bad asså, men vet att det inte kommer att bli så. snälla, ha kvar den så jag kan söka tröst hos någon som känner likadant!Du är som plåster på såren när det känns som att såren i mitt hjärta bara blir fler coh fler. puss och kram

Till top